Header Image

MICHAŁ RUDZIŃSKI

Game Designer, Vile Monarch
michal_MAR_2377_1

Pracuję w branży gier od ponad pięciu lat. Zaczynałem od designu i skryptowania gameplayu, w firmie World-LooM, gdzie zajmowałem się plot-driven grami z gatunku HOPA, pracując przy takich grach m.in jak Mind Snares: Alice Journey czy The Cursed Ship.

W późniejszym etapie zostałem Lead Designerem w World-LooM Games gdzie poza grami typu HOPA zajmowałem się również grami z gatunku Time Management jak na przykład Maggie’s Movies: Camera, Action!. Podczas pracy nad tymi tytułami zajmowałem się wieloma aspektami tych gier. System Designem, UXem, UIem, portowaniem, produkcją, czy nawet optymalizacją. Obecnie, od półtora roku pracuje w Vile Monarch jako Game Designer, przy niezapowiedzianym jeszcze tytule, skupiając się głównie na systemach.Jestem też wykładowcą Game Designu na Warszawskiej Szkole Filmowej. Wszystkie gry, przy których pracowałem, wychodziły na wiele urządzeń, z głównym celem na PC i Mobile, operując na modelu Premium z grywalnym demem. W trakcie tych lat – spotkałem masę potencjalnych pułapek czyhających na żądne multiplatformowości zespoły i mam nadzieję, że będę mógł pomóc Wam je spokojnie ominąć.