Akwizycja, Retencja, Monetyzacja – wstęp do monitorowania i optymalizacji.

  • Wyjaśnienie czym jest ARM funnel.
  • Jaki jest cykl życia usera: hook phase (akwizycja), habbit phase (retencja), hobby (monetyzaja)
  • Co mierzyć by zbadać efektywność każdego elementu / każdej fazy.
  • Jak interpretować dane?
  • Co robić by optymalizować wskaźniki z każdej z tych faz.
  • Typowe problemy i rozwiązania: np. wpływ ikony i technik aso na konwersję userów w sklepie (akwizycja); trochę o różnych mechanikach wpływających na utrzymanie graczy (np. delayed rewards);
  • Jakich narzędzi używamy i  jak z nich korzystać z naciskiem na darmowe rozwiązania (AppAnnie, Unity Analytics, Fabric, narzędzia dostarczane przez Google i Apple) i dosłownie słów kilka o tym czemu ktoś chciałby płacić z te nie-darmowe (Treasure Data, Tabelau, Swrve)